Szösszenetek

Szösszenetek

Füttyszó

2015. február 27. - Nikimanó

Ma hazafelé arra lettem figyelmes, hogy az utca másik oldaláról valaki fütyül, mintha nekem akarna ily módon szólni. Már kinőttem abból a korból, hogy füttyszó, és dudálás miatt bárkit is észre vegyek, de hazáig azon gondolkodtam, vajon egy ilyen esetben mi történne, ha ... 

Megállnék, odamennék az illető személyhez, és ezt mondanám: 

- Helló, mizu? Na, mit szeretnél? Igen? És feltűnt-e neked, hogy én nem füttyentgettem örömömben, amikor észre sem vettelek? 

Vagy mit szólnának a férfiak, ha mi NŐK, csak úgy kedvünkre szólítgatnánk le őket az utcán? Vagy csorgatnánk a nyálunkat, ha elmennek mellettünk? Vajon nekik tetszene ez? Csak képzeljük el, hogy megy haza a férfi, fejében még ott motoszkálnak a napi munkahelyi problémák, de már hangolódik az esti sörözésre a haverokkal, és akkor egy számára ismeretlen, közönséges, és még a "futottakmég" kategóriába sem sorolható nő ráfütyül az utcán, amikor elmegy mellette. Szerintem szimplán hülyének nézné a nőt. Igen, én is szimplán hülyének nézem az ilyen pasikat, emellett meg megalázónak, hogy az utcán zaklat valaki...Tanulság? 

A bejegyzés trackback címe:

https://szosznektek.blog.hu/api/trackback/id/tr857226055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása