Szösszenetek

Szösszenetek

Nők a beszólás ellen

2015. március 18. - Nikimanó

Tegnap este egyik tévécsatornán éppen arról készült egy rövid felvétel, hogy egyik külföldi országban egy ott élő, más nemzetiségű férfinak aznapi utcai sétáján milyen megjegyzéseket kell végigélnie, elsősorban bőrszíne miatt. Nem érdekes, hogy milyen ország, nem érdekes a bőrszín...Akkor azon gondolkodtam el, hogy napjaim során hányszor kell elviselnem férfiak beszólásait, csak mert nő vagyok. Az is eszembe jutott, hogy írnom kellene a műsor szerkesztőinek, hogy tegyen egy próbát ezzel kapcsolatban, érdekelne az eredmény. Persze nem írtam, és nem is fogok. 

És mi történt éppen ma reggel? Alig léptem ki a ház kapuján, a közeli sarki boltból éppen kilépő ismeretlen férfi rám köszönt, hogy "Szép reggelt!", mivel nem válaszoltam, sértődötten utánam harsogta, hogy "Akkor csúnya reggelt!". Kérdem én, hogy milyen jogon szólogatnak le ismeretlen férfiak nőket? Milyen jogon érzik megsértve magukat, ha a kiszemelt nő nem válaszol? 

Én továbbra is megalázónak tartom a helyzetet, de változtatni nem tudok rajta. 

Érdekelne egy statisztika arról, hogy hány nő szólít le, köszön rá, fütyül férfiak után? 

A bejegyzés trackback címe:

https://szosznektek.blog.hu/api/trackback/id/tr107281607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása