Szösszenetek

Szösszenetek

Lop

2016. november 21. - Nikimanó

Valaki önkiszolgál. Valaki ezt úgy hívja lopás. Én szánalmasnak tartom. Dolgoztam pénzzel, nem is kevéssel. Ha hiányom volt, magamat okoltam. Megbíztam azokban, akikkel együtt dolgoztam. Most nem. Néhány kanál kávépor, pár szem csoki. Némi pénz innen, egy doboz tej a hűtőből. 

Ráérősen, nyugodtan. 

Számomra az illető egy senki, mert ha valaki lenne, akkor nem venné el azt, ami nem az övé. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szosznektek.blog.hu/api/trackback/id/tr2311986018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása